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TU Berlin

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Schröder, S., Zilske, M., Liedtke, G. and Nagel, K. (2012). Liste: Jahr. A computational framework for a multi-agent simulation of freight transport activities


Schröder, S., Zilske, M., Liedtke, G. and Nagel, K. (2011). Der Transportlogistikdienstleister in einem Multiagentenmodell des Güterverkehrs. Wirtschaftsverkehr 2011: Modelle – Strategien – Nachhaltigkeit. Verlag Praxiswissen, 77–95.


Schröder, S., Zilske, M., Liedtke, G. and Nagel, K. (2012). A computational framework for a multi-agent simulation of freight transport activities.


Schröder, S., Zilske, M., Liedtke, G. and Nagel, K. (2012). Towards a Multi-Agent Logistics and Commercial Transport Model: The Transport Service Provider's View. Procedia Social and Behavioral Sciences. Elsevier, 649–663.


Schreckenberg, M. and Nagel, K. (1995). Physical modelling of traffic with stochastic cellular automata. ISATA_95. ISATAPUB, 531.


Schreckenberg, M., Schadschneider, A. and Nagel, K. (1996). Zellularautomaten simulieren Straßenverkehr. Physikalische Blätter, 460.


Schreckenberg, M., Schadschneider, A., Nagel, K. and Ito, N. (1995). Discrete stochastic models for traffic flow. PRE, 2939.


Schlenther, T., Martins-Turner, K., Bischoff, J. and Nagel, K. (2020). The Potential of Private Autonomous Vehicles for Parcel Delivery.



Salanova, J. M., Maciejewski, M., Bischoff, J., Estrada, M., Tzenos, P. and Stamos, I. (2018). Use of Probe Data Generated by Taxis. Big Data for Regional Science. Routledge, 22–37.


Rümenapp, J., Seiler, I. and Steinmeyer, I. (2006). ´Mobilität in Deutschland 2002´ im Wochen- und Jahresgang. Zur zeitlichen Schwankung von Mobilitätskennwerten. Internationales Verkehrswesen, 211–216.




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