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Röder, D. (2013). Simulation of South African minibus taxis [48]. TU Berlin, Institute for Land and Sea Transport Systems


Röder, D. (2013). Simulation of South African minibus taxis [49].


Röder, D., Cabrita, I. and Nagel, K. (2013). Simulation-based sketch planning, part III: Calibration of a MATSim-model for the greater Brussels area and investigation of a cordon pricing for the highway ring [50].


Röder, D. and Nagel, K. (2014). Integrated analysis of commuters' energy consumption [51]. Procedia Computer Science, 699–706.


Rümenapp, J. and Steinmeyer, I. (2006). Activity-based demand generation: Anwendung des Berliner Personenverkehrsmodells zur Erzeugung von Aktivitätenketten als Input für Multi-Agenten-Simulationen [52].


Rümenapp, J., Seiler, I. and Steinmeyer, I. (2006). ´Mobilität in Deutschland 2002´ im Wochen- und Jahresgang. Zur zeitlichen Schwankung von Mobilitätskennwerten [53]. Internationales Verkehrswesen, 211–216.


Salanova, J. M., Maciejewski, M., Bischoff, J., Estrada, M., Tzenos, P. and Stamos, I. (2018). Use of Probe Data Generated by Taxis [54]. Big Data for Regional Science. Routledge, 22–37.


Schirrmacher, N. (2017). Open-Data-basierte Erstellung von Verkehrsnetzwerken zur Modellierung von Kreuzungen inklusive Lichtsignalanlagen und Fahrspuren [55]. Technische Universität Berlin


Schlenther, T., Martins-Turner, K., Bischoff, J. F. and Nagel, K. (2020). Potential of Private Autonomous Vehicles for Parcel Delivery [56]. Transportation Research Record, 0361198120949878.

Link zur Publikation [57]

Schlenther, T., Leich, G., Maciejewski, M. and Nagel, K. (2020). Addressing Spatial Service Provision Equity for Pooled Ride-Hailing Services through Rebalancing [58].


Schreckenberg, M. and Nagel, K. (1995). Physical modelling of traffic with stochastic cellular automata [59]. ISATA_95. ISATAPUB, 531.


Schreckenberg, M., Schadschneider, A. and Nagel, K. (1996). Zellularautomaten simulieren Straßenverkehr [60]. Physikalische Blätter, 460.


Schreckenberg, M., Schadschneider, A., Nagel, K. and Ito, N. (1995). Discrete stochastic models for traffic flow [61]. PRE, 2939.


Schröder, S., Zilske, M., Liedtke, G. and Nagel, K. (2011). Der Transportlogistikdienstleister in einem Multiagentenmodell des Güterverkehrs [62]. Wirtschaftsverkehr 2011: Modelle – Strategien – Nachhaltigkeit. Verlag Praxiswissen, 77–95.


Schröder, S., Zilske, M., Liedtke, G. and Nagel, K. (2012). A computational framework for a multi-agent simulation of freight transport activities [63].


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